Forma demek heyecan demek! 2018/19


2018/19 sezonunun formaları saat 19.03 itibariyle kulübün resmi Twitter hesabı aracılığıyla görüşe çıktı. Forma tanıtım videosunu şu link üzerinden izleyebilirsiniz. Ben formaları tanıtarak, kendi görüşlerimi paylaşacağım. Keyifli okumalar...





Beyaz Forma

İç saha forması ve birinci forma olarak tanıtıldı. Her sezon bir adet beyaz forma çıkartıyoruz, bu sezon da bundan şaşmamış olacağız ki karşımıza bir beyaz forma daha çıktı. Geçtiğimiz sezon çıkartılan beyaz formanın üstünde kartal desenleri vardı, bu sanırım düz beyaz olarak çıkartıldı. Ayrıca yaka detayına dikkat çekmek gerekiyor, Şifo Mehmetli efsane kadronun sezonunda çıkartılan beyaz formanın yakası da siyahtı. Omuz bölümündeki şeritleri beğenmediğimi söyleyebilirim. Retro havasını hissettiren bir tasarım olduğu aşikar. Ancak iç saha formasının daha iyi yapılması gerekirdi diye düşünüyorum. Ama bir puan verecek olsam 10 üzerinden puanım 6 olurdu.





Siyah Forma

Bence son sezonlarda yapılmış olan en iyi forma olabilir. Siyah ve grinin uyumu beni mest etti. Hatta ilk gördüğümde ''Bu formayla düğüne bile gidilir.'' şeklinde yorum yaptım. Burada da omuz tarafındaki siyah şerit ve yanlarda bulunan beyaz şeritten çok hoşlandığım söylenemez. Siyah forma gayet sade, göz yormayan ve şık bir tasarımdan oluşurken bu ince detayların beni kendine çekmesi gerekirdi, maalesef çekmedi. Her şeye rağmen bu sezonun en çok satılacak forması Siyah Çubuklu forma olacaktır. Futbolcuların üzerinde gördükten sonra düşüncelerimizin daha iyi olacağını umuyorum. İkinci formamıza bir puan verecek olsam 10 üzerinden 8 verebilirdim.





Kırmızı Forma

İşte benim favorim, kırmızı forma! Bu sezonun üçüncü forması olarak tanıtılan kırmızı formayı, en son FEDA sezonunda giymiştik. FEDA sezonundan önce 2002/03 sezonunda yani 100. yılımızda şampiyon olurken üzerimizde kırmızı forma vardı.
İşte bu kırmızı forma, 2002/03 sezonunun kırmızı formasıyla aynı tonlarda olması beni mutlu etti. Omuzdaki siyah şeritleri bu sefer beğendiğimi söyleyebilirim. Özellikle ''Vodafone'' logosunun kırmızı olmasıyla birlikte orada da gözü baltalayan bir detay yok. Forma üzerinde yatay şeklinde kırmızı çizgiler mevcut bu da formaya ayrı bir detay katmış. Ben bu sezon bir forma alacaksam, bu forma kırmızı forma olacaktır. Bir puan vermem gerekirse 10 üzerinden 9 veriyorum.


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.